Ata meemit

Heippa!

Postatkaa teidän lemppari ATA-meemit tähän lankaan!

Minä voin aloittaa:

image

1 tykkäys

Hei, Ari.

Minun suosikki Ata-meemi on:

1 tykkäys

Hei, Niko!

Ensiluokkainen meemi. Kiitos paljon!

Terveisin,
Ari

Kiitti Ari, tosi viileetä.
Tää on kans aika kiva.


mvh,
Erkko

1 tykkäys

Hei Niko ja Ari,

Minun mielestäni tuo ei ollut ollenkaan ensiluokkainen ata meemi, koska se ei ollut ata meemi alkuunkaan. Siinä ei lukenut missään ata, eikä muutenkaan tullut atan olemus lukijalle esille. Kyllä vähän enemmän laatua atameemeiltäni odottaisin.

Terveisin,
Timse

Hei Timse, kiitos viestistäsi.

Jospa kuitekin yritettäisiin pitää kritiikki rakentavampana tässä langassa. Nikolla ei välttämättä ollut tietoa kuuluuko olemus Ata-meemiin ja oletti, että meemit on oikoluettu. Voisitko antaa esimerkin mielestäsi hyvästä Ata-meemistä?

Terveisin,
Ari

Hei Ari, ja kiitos lankaan pääsystä.

Rakentavana lanka olisi tosiaan syytä pitää, mutta parantaako vastauksesi keskustelua jollain tapaa? * Rakentava palaute on tervetullutta, mutta kritisoi ideoita , älä ihmisiä. Tunnistin piikittelevän viittauksesi, joka viestiin oli piilotettu. Pilkka kääntyi kuitenkin jonnekin muualle kuin nilkkaan, sillä kyseinen oikolukemis-casen lainaus oli alunperinkin tarkoitettu Nikon puolustukseksi, joka sattumalta oli mukana myös kyseisessä casessa. Tässä sitten pyytämäsi ata-meemi:

Terveisin,
Timse

1 tykkäys

Arvon fyysikot,

Olen pahoillani väärinkäsityksestäni ATA-meemien suhteen. Luulin kyseessä olleen yleisesti laranjo-meemien lanka. Tästä huolimatta ollos huoleti! Tarjoan nyt kaikkien nähtäväksi varsinaisen suosikki ATA-meemini:

sticker_7bafbfgq

Yst.terv.
Niko “nikodg, niko-dj, meemikeisari” Savola

2 tykkäystä