Elmer Heino Rahastonhoitajaksi 2025 / Elmer Heino for Treasurer 2025

Hei! Olen Elmer, de facto kolmannen – paperilla toisen – vuoden teknillisen fysiikan opiskelija. Ikää on kertynyt jo 21 vuotta. Haen näissä vaaleissa rahastonhoitajan vastuulliseen tehtävään. Tällä hetkellä olen vaihdossa Mumbaissa, Indian Institute of Technology Bombayssa, joten minua ei ole hirveästi viime aikoina näkynyt kampuksella tai tapahtumissa.

Viime vuoden olen toimin Aallon valokuvausseuran hallituksessa rahastonhoitajana, joten minulla on aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Lisäksi minulla on lähes suoritettuna sivuaine bisneksessä sekä voimassa oleva opiskeluoikeus Aallon kauppiksessa (prestige). Luonteeltani olen enemmänkin mystikko kuin fanaatikko. Lisäksi olen totta kai positiivinen tiimipelaaja isolla T’llä. Näiden ominaisuuksien takia sopisin erinomaisesti rahastonhoitajan vastuulliseen ja haastavaan tehtävään.

Haluan henkilökohtaisesti tähän tehtävään koska haluan tulla aktiivisemmaksi killassa ja päästä suoraan isoihin kenkiin. Roolissa pääsisin mahdollistamaan fyysikkokillan mahtavien tapahtumien rahoitusasiat, mikä olisi minulle suuri kunnia.

Suosikki välimerkkini on ajatusviiva.

Toivon, että tämä vakuuttaa sinut antamaan minulle äänesi.

Ystävällisin terveisin,

Elmer

Hi, my name is Elmer and I am de facto 3rd year, on paper 2nd year, engineering physics student. At the moment I’m 21 years old. In these elections I am applying for the intriguing position of treasurer. Currently I am in Mumbai completing my exchange studies at the Indian Institute of Technology Bombay, so I have not been present on campus and in events recently.

I would be the perfect for this position because of my experience and education. Last year, and the end of this year, I was the treasurer of the prestigious Aalto Photography club. I also have a nearly completed minor in business along with an active study right at Aalto School of Business (prestige). By my character I am more of a mystic than a fanatic, and of courser a positive Team player with a big T for team.

My personal motivation for this position is that I want to become active in the Physics Guild and be an integral part of organizing these wonderful events.

My favourite punctuation mark is the dash.

I hope that this explanation has convinced you to entrust me with your vote.

Best regards,
Elmer

12 tykkäystä