Haku Fuusio 79 -vastaaviksi / Application for Fuusio 79 coordinators

Moro!

Kiinnostaisiko sinua olla vastuussa Fyysikkokillan vuoden suurimman ja hienoimman tapahtuman järjestämisestä? Kilta etsii jälleen tekijöitä seuraavaa vuosijuhlaamme eli Fuusio 79:ää varten! Fuusion järjestämiseksi rekrytään raadin toimesta Fuusiovastaavat, jotka halutessaan rekrytoivat ja muodostavat Fuusiotoimikunnan auttamaan Fuusio 79:n järjestämisessä. Toimikunta on viime vuosina koostunut osa-aluevastaavista, joista jokaisella on ollut oma vastuualueensa ja selvä tehtävänkuva. Toimikunta on päättänyt yhdessä juhlan suurista linjoista, kuten teemasta.

Fuusiovastaavien haku on auki 12.5. – 26.5. — Hakulomake Fuusiovastaavaksi

HUOM! Tänä vuonna hakijoiden nimet julkaistaan tähän ketjuun samaan tapaan kuin IntegraatioFest-vastaavien haun yhteydessä.

Fuusiovastaavat valitaan raadin kokouksessa hakuajan suljettua. Valitut Fuusiovastaavat rekrytoivat halutessaan Fuusiotoimikunnan. Vastaaviksi haetaan lähtökohtaisesti 2-3 henkilöä, joten mikäli olet kiinnostunut, mutta et tiedä kenen kanssa haluat hakea, voit tehdä hakemuksen ja voitte ennen raadin kokousta keskustella mahdollisten muiden kiinnostuneiden kanssa yhteistyöstä

Toimikunnan rakenne ja tehtävät ovat viimeisen kolmen vuoden aikana seuranneet seuraavaa kaavaa:

Fuusiovastaavat 2 hlö

– Päävastuu kokonaisuudesta
– Vastuu toimikunnan vetämisestä (toimikunnan työskentely, aikataulu)
– Vastuu isoista linjoista (budjetti, kommunikointi raadin ja muiden tahojen kanssa)

Kokkarivastaavat 2 hlö
– Cocktail-tilaisuuden järjestelyt (tila, tarjoilut ja koristelu)

Pääjuhlavastaavat 2 hlö
– Pääjuhlan järjestelyt (tila, tarjoilut ja ohjelma)

Jatkovastaavat 2 hlö
– Jatkojen järjestelyt (tila, tarjoilut ja esiintyjät)

Sillisvastaavat 2 hlö
– Silliksen järjestäminen (tila, tarjoilut ja ohjelma)

Grafiikkavastaava 1 hlö
– Fuusion graafisen ilmeen suunnittelu ja toteuttaminen

Yrityssuhdevastaava 1 hlö
– Fuusion sponssien hankkiminen

Vastuu Fuusion käytännön järjestelyistä on ollut toimikuntalaisilla ja Fuusiovastaavien rooli on toimia koordinaattoreina ja isojen linjojen edistäjinä, sekä vastata koko produktion toteutumisesta eikä toimia yksityiskohtien toteuttajana.

Jos lisäkysymyksiä herää liittyen Fuusiovastaavuuteen tai Fuusiotoimikuntaan, otathan yhteyttä viime vuoden Fuusiovastaaviin Maariaan tai Janeen! (tg:@vangittuteekkari, @janettesetala)

Jos sinulla herää kysymyksiä liittyen rekrytointiin, minuun voi olla yhteydessä! (@varapuhis)

Mukavaa loppukevättä ja onnea hakuun ~

Hakijat, päivitetty 26.5.:
Minttu Palokangas & Heidi Lemmetty


Hello!

Would you be interested in organizing one of the largest and greatest events of the Guild of Physics? It’s that time of the year again when we’re looking for new volunteers for our upcoming annual ball, Fuusio 79! At this time, the guild is recruiting Fuusio coordinators, who, if they wish, will recruit and form a Fuusio Committee to assist in organizing Fuusio 79. In recent years, the committee has consisted of appointed coordinators for each of the major areas of responsibility. In addition, the committee decides about the bigger picture together.

The application for Fuusio coordinators is open 12.5. – 26.5. — Application form

NOTE! This year, the names of applicants will be published on this thread in the same way as for the IntegraatioFest responsible selection process.

Fuusio coordinators will be selected in a board meeting after the application period closes. The selected Fuusio Coordinators may recruit a committee if they wish to do so. In principle 2-3 people will be chosen as coordinators, so if you are interested but don’t know who you want to apply with, you can apply and before the board meeting you can discuss the cooperation with other interested people.

The structure and tasks of the committee have followed this formula for the past three years:

Fuusio coordinators 2 pers
– The main responsibility for the big picture
– Management (budget, helping the committee, communication with the board etc.)

Cocktail party responsibles 2 pers
– The cocktail event (venue, food and drinks, decoration)

Main event responsibles 2 pers
– The main event (venue, food and drinks, program)

Afterparty responsibles 2 pers
– The afterparty (venue, food and drinks, performances)

Sillis responsibles 2 pers
– The day-after brunch (venue, food and drinks, program)

Graphics 1 pers
– Creating the graphical appearance of Fuusio

Corporate relations 1 pers
– Acquiring sponsors for Fuusio

In recent years, the practical organization of Fuusio has been the responsibility of the committee members, and the role of Fuusio coordinator is to coordinate and help to arrange the whole production rather than micromanage small details.

If you have any additional questions regarding the role of Fuusio coordinator or the Fuusio committee, please contact last year’s Fuusio coordinators, Maaria or Jane! (Telegram: @vangittuteekkari, @janettesetala)

If you have any recruitment-related questions, please feel free to contact me! (Telegram: @varapuhis)

Wishing you a lovely end of spring and best of luck with your application ~

Applicants, updated 26.5.:
Minttu Palokangas & Heidi Lemmetty