Henri Kuivasniemi IE:ksi 2025 / Henri Kuivasniemi for IE 2025

Heimoii,

Mä oon Henri, kolmannen vuoden fysisti ja ehdoton hyvän ruoan ja juoman arvostaja. Fyssalle saapumisen jälkeen vapaaehtoishommat ja etenkin tapahtumien järkkäys on mun mielestä ollut parasta puuhaa mitä otaniemeläisestä opiskelijaelämästä vaan löytyy. Tapahtumien järkkäyksessä oonkin ollut mukana niin Sisiksessä, killan Wappupäälikkönä, fuksitoimikunnissa, ISOna kuin killan ulkopuolisissakin tapahtumissa. IE:n rooliin toisinkin kokemusta tapahtumien järjestämisestä ja suunnittelusta sekä aiempaa kokemusta yhdistysten hallinnollisesta puolesta partiotoiminnasta. IE-parilleni ja raadille toisin rentoa asennetta tekemiseen, oli se sitten kokoustelussa tai tapahtumissa puuhatessa.

Sisiksen vapaaehtoistyö on tietenkin korvaamattomassa roolissa monien IE:n suunnittelemien tapahtumien toteutumiselle sen toimiessa itse tapahtumien työvoimana. Sisiksellä oli mulle tärkeä merkitys teekkarielämään integroimisessa, ja sen kautta sainkin monia hyviä ystäviä sekä ainutlaatuisia kokemuksia. IE:nä haluaisin olla mukana mahdollistamassa tämän loistavan porukan menoa, tarjoten muillekin samanlaisia kokemuksia, joita itsekin olen saanut kokea.

Vaikka Sisiksen kanssa kahden kymmenen kilon edestä sipulien pilkkominen onkin aivan älyttömän ihanaa, innostuin mä tapahtumien järjestämisestä aivan toisella tavalla, kun pääsin itse vastuurooliin niiden suunnittelussa Wapputoimikunnassa toisena MWP:istä, eli Mahdollisista Wappupäälikköistä. Onnistuneen tapahtuman jälkeistä tunnetta monien tuntien suunnittelutyön jälkeen on vain yksinkertaisesti vaikea voittaa, oli se sitten suurempien sitsien tai ihan vain kavereille hostatun illallisen jälkeen.

Tapahtumien suunnitteluprosessi niin työparin kuin toimikunnankin kanssa oli myöskin mulle tosi miellyttävää. Erilaisten tapahtumakonseptien ideoiminen ja jalostaminen toteutettaviksi tapahtumiksi on mulle todella antoisa prosessi. Erityisesti IE-roolista odottaisinkin näitä aivoriihituokioita IE-parin kanssa.

Sisis on nyt aiempien vuosien aikana päässyt näyttämään omaa kädenjälkensä toteutuneiden tapahtumien ilmeeseen suunnitteluprosessin myötä ja koenkin, että tämä on merkittävä tekijä sisiksen ryhmäytymisen kannalta. Haluaisin IE:nä varmistaa, että myös tulevalla Sisiksellä olisi mahdollisuus vaikuttaa tuleviin tapahtumiin oman innokkuutensa mukaisesti.

Poikkitieteelliset sitsit ovat aina olleet mielestäni aivan älyttömän hauskoja niin sitsaajana kuin tapahtuman järjestäjänäkin, ja haluaisinkin IE:nä päästä mukaan suunnittelemaan kyseisiä tapahtumia.

Kaiken kaikkiaan: tapahtumien järjestäminen, hyvä ruoka ja juoma, sekä asioiden työstäminen porukalla ovat minulle tärkeitä asioita, joita toivoisin päästä toteuttamaan nyt fyssan IE:nä.

Kaikille kanssahakijoille ISOsti tsemppiä vaaleihin!!! <33
Henri “Henkka” Kuivasniemi, TG: @Henrikuiva


Helloo,

I’m Henri, a third year physicist and definite appreciator of good food. After arriving at the Physics Guild, volunteer work and especially organizing events has been the most fun I’ve had in the Otaniemish student life. So far I have been involved in organizing events in Sisis, fuksi committees, as a BIG, and as the guild’s Possible Wappuchief. To the role of IE I would bring experience as the responsible organizer for events and organizational responsibilities from my volunteer activities outside of Otaniemi. To my IE-pair and the board as a whole I would bring a relaxed attitude, be it in planning and organizational work or during events.

The volunteer work of Sisis is of course irreplaceable for organizing the events planned by IE, as they constitute the workforce behind these events. Sisis had a significant role in my integration into Teekkari culture and through it I’ve gained many very good friends and unique experiences. As IE, I would like to be part of this wonderful group’s activities and make these experiences, which I’ve had the pleasure of having, also possible for other people.

Although dicing twenty kilograms worth of onions with Sisis is very lovely, I gained a whole new passion for organizing events when I was selected into the role of the one of the guild’s Possible Wappuchiefs in the lead of the Wappu committee. The feeling after a successful event preceded by hour’s of planning is simply hard to beat, be it after large sitsis or a simple dinner with friends.

The process of planning events as a pair or with the whole committee is also very pleasant in my opinion. Figuring ideas for new event concepts and then processing these concepts into full-scale events is extremely rewarding. These brainstorming sessions as an IE-pair are something I would eagerly wait for from the role of IE.

Sisis has had the chance during the past years to leave its own handprints in the events it has organized, and I believe that this has played a large part in the formation of group spirit for Sisis as a whole. As IE I would like to ensure that this is also possible for the future Sisis depending on their particular interests.

Multi-disciplinary sitsis are something I’ve always enjoyed both as a participant and as an organizer, and are something which I would also like to be involved in planning as IE.

All-in-all: organizing events, good food and drink, and working on common tasks in large groups are of importance for me and are something which I would like to be able to accomplish as the Physics guild IE.

Wishing BIG luck to all my fellow applicants!!! <33
Henri “Henkka” Kuivasniemi, TG: @Henrikuiva

10 tykkäystä